TRANSLATE PAGE IN OUR LANGUAGE THAT YOU WANT
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί ... VIDEO

Είχα τη τύχη εδώ και δεκαπέντε χρόνια, στις επιλογές που κάνει κάθε άνθρωπος στη ζωή του, να αποφασίσω να επιλέξω για χώρο επαγγελματικής ενασχόλησης της οικογένειας μου και μόνιμής κατοικίας τη...
Κερατέα.

Μια επιλογή που με δικαίωσε πιστεύω, μια και παιδί της πόλης βρήκα εδώ ηρεμία, γαλήνη και ανθρώπινη ζωή για την οικογένεια μου, σε ένα τόπο που κατηγορήθηκε από πολλούς ότι κατοικείται από ανθρώπους άξεστους, απολίτιστούς κλπ.


Η δουλεία μου και τα πιστεύω μου ήταν να υπηρετώ τη πατρίδα σε πολλά σημεία του τόπου αυτού, από το Σουφλί μέχρι τα νησιά του Αιγαίου για περίπου τριάντα χρόνια. Έζησα με ανθρώπους που τον τόπο τους και γενικότερα τη πατρίδας τους ήταν αποφασισμένοι να την υπερασπιστούν με κάθε κόστος. Με έκανα να πιστέψω ότι οι αρετές των ελλήνων έχουν να κάνουν με τη προάσπιση της ελευθερίας και το δίκαιο των αδυνάτων.


Πίστεψα ότι ο εχθρός ήταν αυτός που είχα μάθει να τον περιμένω πάντα από έξω. Από το Δεκέμβριο μέχρι και χθες έμαθα στα μπλόκα, ότι ο εχθρός παραμονεύει παντού. Έμαθα ότι ο εχθρός είναι το χρήμα των λίγων με οποιοδήποτε κόστος στους πολλούς. Έμαθα τι λέγεται άνομο κράτος. Έμαθα ότι αν δεν υποστηρίζω μια ποδοσφαιρική ομάδα δεν μπορώ να κλείνω τους δρόμους. Έμαθα ότι αν είμαι ημεδαπός η εξουσία «τα κανάλια» δεν ασχολούνται μαζί μου. Έμαθα ότι ανήκω στην αριστερά αλλά είμαι δεξιός. Έμαθα ότι παρανομώ εγώ που δεν έκλεψα. 


Μου είπαν ότι είμαστε λίγοι αλλά πιστεύω ότι είμαστε πολλοί. Μου έμαθαν ότι στα Εξάρχεια δεν υπάρχει κράτος και τώρα θέλουν να με πείσουν ότι στη Κερατέα συμβαίνει το ίδιο. Μου έμαθαν ότι κάθε τυχάρπαστος-η που καταλαμβάνει κάποιο αξίωμα έχει πάντα δίκιο και εγώ άδικό.

Θέλω να παρακαλέσω του συμπολίτες μου να διατηρούν τη μνήμη τους. Τα χρυσόψαρα έχουν μνήμη τριών δευτερολέπτων και οι έλληνες τριών χρόνων μέχρι τις επόμενες εκλογές.





Τραγούδια της Φωτιάς 1975
Στίχοι-Γιώργος Σκούρτης
Μουσική-Γιάννης Μαρκόπουλος
Πρώτη εκτέλεση-Νίκος Ξυλούρης 



Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί
τις πόρτες σπάσαν οι οχτροί
κι εμείς γελούσαμε στις γειτονιές
την πρώτη μέρα

Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί
αδέρφια πήραν οι οχτροί
κι εμείς κοιτούσαμε τις κοπελιές
την άλλη μέρα

Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί
φωτιά μας ρίξαν οι οχτροί
κι εμείς φωνάζαμε στα σκοτεινά
την τρίτη μέρα

Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί
σπαθιά κρατούσαν οι οχτροί
κι εμείς τα πήραμε για φυλαχτά
την άλλη μέρα

Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί
μοιράσαν δώρα οι οχτροί
κι εμείς γελούσαμε σαν τα παιδιά
την πέμπτη μέρα

Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί
κρατούσαν δίκιο οι οχτροί
κι εμείς φωνάζαμε ζήτω και γεια
σαν κάθε μέρα