TRANSLATE PAGE IN OUR LANGUAGE THAT YOU WANT
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κυριακή 3 Απριλίου 2011

Ο Αλβανός της φαντασίας του Πάγκαλου!

Τον Αλβανό που έκανε –λέει- άσεμνες χειρονομίες στη βουλευτίνα, η οποία συνέτρωγε με τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Θόδωρο Πάγκαλο το βράδυ του γιαουρτώματος στην Κερατέα, τον είδε μόνο ο... Πάγκαλος.

«Εγώ καθόμουν δίπλα στον αντιπρόεδρο και είχα μπροστά μου τους διαδηλωτές. Για να είμαι ειλικρινής, δεν είδα κάποιο Αλβανό μέσα στο συγκεντρωμένο πλήθος να μου κάνει χειρονομίες. Αυτόν, τον...

είδε ο αντιπρόεδρος» είπε για το περιστατικό η αυτόπτης μάρτυρας και βουλευτίνα του ΠΑΣΟΚ Ελένη Τσιαούση.

Ο αντιπρόεδρος μίλησε και για «μισθοφόρους» Αλβανούς στην υπηρεσία του ΣΥΡΙΖΑ έτοιμους για «μυστικές αποστολές».

«Θα τελειώσει και το παραμύθι του ΣΥΡΙΖΑ και μετά δεν θα έχετε που αλλού να βρείτε εξιλαστήρια θύματα, κύριε Παπανδρέου. Για πόσο καιρό ακόμη θα σας φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ για τις αποδοκιμασίες που εισπράττετε;» είπε σήμερα ο Αλέξης Τσίπρας στον Πρωθυπουργό.

«Είναι δυνατόν να κάνουν σε μια γυναίκα τέτοιες χειρονομίες; Και ξέρετε για ποια γυναίκα μιλάμε; Μέχρι και νηστεία πενήντα μέρες κρατάει... και να γίνεται τέτοια πράξη εις βάρος της!» διευκρίνισε, επανερχόμενος στο συμβάν της Κερατέας ,ο Θόδωρος Πάγκαλος.

«Ναι, πράγματι κρατάω τη νηστεία μου, αλλά ο αντιπρόεδρος με είπε σχεδόν θεούσα» είπε χαριτολογώντας η βουλευτίνα.

Όλα τα ’κανε ο Αλβανός, ο αθεόφοβος!